Lyssnar på musik och tar det lugnt

Tjooooooo bloggen.

För några dager sen spelade vi en cup och då blev jag tacklad av en tjej i andra laget och det var på en lördag sen på söndagen åkte jag och min pappa till sjukhuset för det gjorde så ont så då fick jag gå in till docktorn och sa vad som hade hänt och så och sen fick jag rönka mig och då fick jag veta att jag hade fått en spricka i armen och den har nästan blivit bruten :( :( :( Så jag ska ha gipset i 3 veckor och så får jag inte spela fotboll på 1 månad :(

Men idag har jag fått massor av kläder av några och dom är världsfina!!!

Sen så har jag varit med min syster och hennes bästis Malin och ätit på Mc Donald's och det var jätte kuuuul.

Sen igår har jag varit med Aino och Nikolaj och det var jätte kuuul det med.

Sen så är det ju sommarlov så om ni vill fråga vad jag ska göra i sommar kan jag göra ett inlägg av det och så.

Men nu så vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om så jag bjuder på lite bilder.





Och en bild på gipset↓



Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0