Det här är till dig min älskade Pel <3

Tjooo Becca hääär.

Pel du vet inte hur mycket jag älskar dej och hur svårt det skulle vara att leva utan deeej.

Du är den jag ser uppför och den jag älskar som en syster och en bästis ♥

Sen kanske vi har bråkat lite och så men man kan säga saker man inte menar men om ni tror vi bråkar gör vi inte det jag bara ville göra det för hon är ju så himla snäll så jag måste skriva så att alla får veta det här.

Hon är bäst och snälla och gullig O.S.V.........

Men hoppas du läser det här så fattar du hur mycket jag älskar dig....

FÖÖÖÖÖÖÖÖÖR MYCKET NÄSTAN!

♥♥♥

LOVE YOOOOU PEEEL OCH KOMMER ALLTID GÖRA DET!

OCH HÄR KOMMER EN BILD JAG GJORDE TILL DIG.



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar dig med!

2012-06-06 @ 19:25:42
URL: http://elinmalms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0