Tja tja bloggen.

Tja tja bloggen.

Idag har jag varit hos Pel en jätte liten stund för vi skulle gå på träning och då gick vi tillsammans.

Sen pratade jag och Pel om att sova över hos henne och vi ska ring sen för nu ska Pel på bio och se på mästerkatten.

Så hoppas att det går ♥

Fast det tror jag för det brukar gå och så ska jag typ inte göra något imorgon så jag tror det går så då får vi bara se om Pel kan.

Men jag kommer sen blogga och säga om det gick eller inte ♥

Så HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det går ♥

Jag tror att mästerkatten började kl:4 och typ sluta kl:5 så jag tror hon ringer då. Annars får jag ring henne och fråga och så får vi hoppas att hon kommer ihåg men annasr så vet ni vad jag gör!

Men just nu är jag inne på facebook och lyssnar på musik och bloggar såklart.

Jag vet inte varför Pel inte bloggar så mycket.

Hon blogger nog mest på sin blogg :(

Men som tur är så bloggar jag :)

Nu är kl:10:06 Så då får jag bara vänta.

Nu lyssnar jag på Love The Way You Lie och den låten är super bra!!!!

Puss puss ♥

Nu kommer en bild på en tjej som är med i Sheke It Up och som heter Bella Thorne och hon är snygg ska jag lova.





Kommentarer
Postat av: Tobbe

fortsätt och skriv ! för jag läser och tycker om att höra om det ni gör ! :-)

2012-02-27 @ 01:44:09
Postat av: Elin

ja du vi ska inte sluta pappa!!!

2012-03-01 @ 09:12:08
URL: http://elinmalms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0