Leker med varandra <3


Tja tja bloggen ♥

Just nu är vi hos Becca och har skypat med Alessandro, en kille.

Vi funderar på att vara med varandra på onesad. Idag så var både jag och Beccca på fritids.

VI GÅR INTE I SAMMA SKOLA :( Men Becca ska börja i min skola i 4:an.

Becca typ fäktades i skolan och Pel hade pingisturnering.

Pel hämtade Becca på hennes skola.

Jo, det finns två avdelningar på Beccas skola. Jollen och Delfinen, Becca går på Jollen.

Först så gick Pel till Delfinen för det var bara typ sexåringar på Jollen. Men då så sa de att Becca var i Jollen.

Då gick Pel dit och kom in i typ personalrummet där alla lärare satt och drak kaffe.

Sen så satt Becca och typ spelade Fia med knuff med sexåringarna och så typ skrämde jag livet ur Becca.
Sen kom alla sexåringar och sa: Nej du får inte gå Rebecca och jag bara tänkte: OKEJ?
Sen när vi var på väg hem och gick upp för en uppförsbacke så kom typ några killar från Delfinen och typ bara skrek: RAMLA, RAMLA. Sen puttade de oss men vi ramla inte.

DÄR KAN MAN SNACKA OM RANDOM!!!

Sen så skrek Pel: Jäkla främlingar jag känner inte er. Men det gjorde Becca.

Men just nu så sitter Pel och Becca och har superkul.


Puss puss bloggen ♥

Kommentarer
Postat av: Becca och Pel.

Vi menade Onsdag <33333 :)

2012-02-27 @ 17:51:37
URL: http://beccapel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0