Skypar med Sofia och lite skola.

tjobre bloggen.

Just nu så skypar jag med min kompis Sofia!!

Vi har väl kul elr vad man ska säga.

Sen idag i skolan hade jag väl en vanlig dag.

Sen så på fritids så ska vi ju ha en vandrigssaga och där ska jag vara en Pizza Serivirör och jag ska vara Italiens och jag ska ha mustach och ha servitör kläder och bryta på Italienska och så.

Det ska bli jätte kul och mina repliker är jätte roliga och så!

Sen när jag kom hem så gjorde jag läxan och va med mina syskon!

Sen på musiken så skulle ju de som redan hade spelat piano fick göra något annat och vi fick ju spela piano det var jätte kul och ganska lätt.

Sen när jag var 5år så var jag ju med i en film och då var jag huvudrollen och filmen hette elr pogramet men det är 5 avsnit men då spelade jag "Frida" Och fimen hette Frida Fantiserar!

Då skulle jag ta med mig skivan på när jag spelade den för det var länge sen och nu kan man nt se den på internet och då fick vi titta på den itället för att ha lektion.

Sen imorgon ska vi till ett slags museeum (STAVNING?)

Det ska bli kuul.

Sen på Onsdag ska jag Bowla med klassen!

Nu undrar ni kanske: Oj! det kostar ju mycket pengar att bowla och vi är ju 25 i klassen.

Men det var ett gratis studiebesök kan man säga.

Det ska bli jätte kul och man får typ vara 3 elr 4 på varje bana om man ska vara 3 ska Jag Ellen, Aino ♥

Men om vi ska vara 4 så ska det vara: Jag Ellen Aino , Andrea.

Det ska bli skit kuul.

Sen nästa vecka ska vi vara lediga Lördag Söndag Måndag Tisdag.

Sen på Ondag Torsdag Fredag ska vi ha Elevens val och då kan man säga att vi också är lediga!

Så det ska bli jätte kul.

Sen på slutet av 3an så ska vi ju byta för våran skola är bara upp till 3an så då ska alla 3:or få äta i matsalen som mellis själva Pizza med läsk och lite mer.

Vi har ju fett bra skola!!!!!!!!

Puss puss bloggen ♥

Här kommer en bild på mig Aino och Sofia och det är Ellen som tar kort och vi är på skolan men på våran toalett... haha konstiga? aa



Och här kommer en bild på bowlig och så!



haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0