Idag ska det bli kuul!

Tja tja bloggen.

Idag ska jag och Ellen min allra bästa vän som jag träfade sen när jag föddes för våra brorsor var bästisar och så träffades vi! En sak är roligt! det är att båsa har en stora syster och två storebrorsor!

Vi ska leka vid 5 tiden.

och jag kanske ska sova över elr så!

Det ska bli jätte kuuul.

Vi ska leka sent för att hon är på djurgårdens match just nu!

Hela hennes familj hejar på djurgården! det jag jag också.

Vi ska ha jätte kul.

Pel har nt bloggat idag men jag vet några saker hon har gjort så då kan jag skriva det.

Hon har lekt med två killar som heter Loke och Cristoffer typ.

Men kallas för Loke och Stoffe.

Här kommer en bild på Stoffe och Loke.



Haha ♥

Och här kommer en bild på mig och Ellen ♥



Snygga va?

och här kommer 3 bilder på mig!







Kommentarer
Postat av: becca

Menade träffa och båda och att det gör jag också nt att det jag jag också!

2012-04-08 @ 16:30:00
URL: http://beccapel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0