BÄSTA SKOLDAGEN MAN KAN HA!!!!!!!

Heeeeej heeeeej bloggen.

Jag ör jätte glad just nu för idag så körde ju varan klass bowling och det var skit kuuuuuuuul.

Sen när vi var där så fick man välja vilka man skulle vara med och jag ville vara med Aino,Ellen och det ville ju också vara med mig!

Så först var det helt vanlig bowling sak där man bowlade sen sa han: Om ni är lite tystare så kan jag sätta på musik och fixa så det blir som ett disco golv och hela rummet blir som ett disco rum bowling sak! Haha svårt att förklara med ska titta om jag kan hitta en bild på hur det ser ut!















Fast mycket mycket mycket coolare och det var fett bra musik också!!



Asså det var värkligen världens bästa dag i skolan!!!!!

Asså det var typ någonstans i vårby elr så jag vet nt... :)

Det var as kuul och sen först var det Ellen sen var det jag och på första försöket så fick jag ner alla på ett försök!!



Sen var det Aino!

Första gången vann jag andra vann Ellen tredie kommer jag nog nt ihåg men jag fick ner alla två gånger fett kul fast jag vet vad det heter när man gör det men vet nt hur man stavar det!! :?

Det var typ jag elr Ellen som vann allt Aino var jätte bra och så men hon vann tyvärr nt :(

Skulle skriva mer om jag hade orkat men tyvärr så orkar jag nt just nu för jag ska snart göra en annan sak!

Jag är så himla glad för det var så himla kul idag så jag nästan jag vet nt vad!! Men det var en fett bra daaaag!

Puss puss bloggen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0