Sovit över!

Hejsan bloggen.

Becca här,Igår lekte jag med Pel och först bakade vi och sen så skulle jag sova över så på kvällen hade vi jätte mysigt och tittade på Alvin och gänget 3.

Jag hade redat sätt den filmen med min kompis Aino, men det hade Pel också gjort.

Men först tänkte vi se på Huger Spelet men vi orkade inte så vi gjorde det idag istället.

Jag vaknade runt 10 tiden eller något, och då veckte Pels lillebror Hugo mig och han var så söt för han sa såhär när han veckte mig: Becca vakna nu men om du vill får du ligga och vila lite och sen kramade han han mig.

Men på kvällen hade jag lite svårt att sova eftersom jag har gipset så jaglåg och pratade med Pels mamma.

Men sen somnadade jag

Just nu så väntar vi på mat sen ska vi baka igen och igår när vi bakade,bakade vi kladdkakamuffins men det ska vi också göra idag fast de ska vara ljusa jätte gott och igår så gick vi också till Pels båt och så.

Men vi sitter just nu i soffan och har pjamas på oss och inte har borstat tänderna!

Hahahahahahahahahahahahahaha LOL.

Men puss bloggen.

Vi ska fixa oss men såklart bjuder vi på lite bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0